Klacht Cherry Mobility | RS International: Tablet touchscreen defect

Klachtnummer
# 89717
Gebruiker
Roger
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een tablet waarvan het scherm niet meer werkte. Omdat er geen andere contactmogelijkheid is, heb ik de storing (incl. aankoopdatum) op jullie site gemeld. Daarop kreeg ik een RMA om het product op te sturen. Daaruit had men al kunnen afleiden dat het touchscreen defect was (bleek duidelijk uit de klachtomschrijving) en de garantietermijn officieel verlopen was. Vervolgens krijg ik een bericht dat de reparatie technisch is beoordeeld en reparatie buiten de garantievoorwaarden valt. U geeft daarbij helaas niet aan welk onderzoek heeft u daartoe gepleegd en wat de conclusie / reden van het defect was. Met die informatie moet ik kiezen het toestel te laten repareren (€75), te retourneren (€25 onderzoek) of te laten vernietigen (kostenloos). Omdat vooraf al duidelijk was dat het scherm defect was en de garantie verlopen, voel ik mij benadeeld doordat ik moet betalen voor wat vooraf al bekend was.

De oplossing

Coulance in de oplossing aangezien de tablet net (< 2mnd) buiten de garantie viel en vooraf al duidelijk was wat er moest gebeuren terwijl de garantie was afgelopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cherry Mobility | RS International hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties