Klacht ChesterDealz: Levertijd met 13 weken overschreden en geen compensatie en geen reactie.

MH90

Op 30-04-2018 kocht ik bij u een 4-zits chesterfield bank.

De levertijd op de website en volgens een collega van u, was 5-8 weken. Na het betalen van het totale bedrag kreeg ik een mail dat het 11 weken zou duren en werd de levertijd op uw website aangepast.

Aangezien mijn bank niet was aangekomen na 11 weken, heb ik u een mail gestuurd op 11-07-2018. U gaf aan dat mijn bank niet binnen 11 weken geleverd zal worden en dat er sprake is van een vertraging.

U beloofde dat mijn bank na 4 weken geleverd zou worden, ik een leenbank zal ontvangen tot die tijd en dat er €200 overgemaakt wordt op mijn rekening als compensatie.

Op 07-08 krijg ik een brief van u thuis gestuurd dat mijn bank pas halverwege september geleverd zal worden en ik heb nog geen €200 ontvangen, alleen de leenbank is geleverd.

U was op de hoogte dat die leverdatum voor mij essentieel was, dit heb ik duidelijk in mijn mail gemeld. Ik heb meerdere onnodige kosten gemaakt omdat ik nu al ruim 17 weken wacht op mijn bank. Kunt u zich voorstellen hoe het voelt om 17 weken in je nieuwe huis te wonen zonder een bank?

U hebt binnen de afgesproken levertermijn niet geleverd en u bent hierdoor in gebreke gebleven.
Ik stel dan ook geen prijs meer op uw bank en ontbind ik de overeenkomst.

Graag ontvang ik dan binnen twee weken mijn aankoopbedrag van €2300 terug.

Wij vinden dat ChesterDealz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ChesterDealz?