Klacht ChesterDealz: Slecht geleverd product en communicatie met bedrijf

Klachtnummer
# 418771
Gebruiker
Debby
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had een waterbed besteld, kreeg deze ruim een maand later dan gezegd werd. Vervolgens zit er geen opbouw instructie bij, na gebeld te hebben kreeg ik deze via de mail.
Maten van ombouw kwamen niet overeen met bestelde maat. Gewichtsverdelers zaten er niet bij.
Blijkt dat we de te lang geleverde plinten/planken zelf op maat moeten zagen en daar onder andere de gewichtsverdelers van moeten maken!
Meerdere malen gemaild, maar Chesterdealz gaat niet in op mijn klachten!
Als ik een bed bestel met een maat die bij hun standaard is, verwacht ik niet dat ik zelf nog een alles op maat moet zagen! Ik vind dit te gek voor woorden!

De oplossing

Ik wil serieus genomen worden en gecompenseerd worden voor de gemaakte kosten,om het bed op maat te maken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ChesterDealz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ChesterDealz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen