Klacht Chesterfield.com: Slechte kwaliteit en service.

Klachtnummer
# 543699
Gebruiker
Gebruiker1625036162
Datum
0 reacties

Details

Klacht

In november 2020 hebben wij een partij leer besteld en aanbetaald. In april hebben wij de rest betaald (totaal € 1187,50) en kregen wij bericht dat het afgeleverd was bij de stoffeerder. Echter de stoffeerder had het niet. Het is 3 weken kwijt geweest. Toen het leer uiteindelijk wel bij de stoffeerder was kregen wij bericht van hem, dat het leer van zulke slechte kwaliteit was dat hij het niet kon verwerken. Er zitten scherpe vouwen in, vlekken en brandmerken op en als je het aanraakt met je vingers gaat de verf eraf. Al weken zijn wij bezig met Chesterfield.com om ons geld terug te krijgen. Maar zij willen dat wij het leer een week uithangen en gaan dan pas verder met onze klacht. Ten eerste hebben wij geen mogelijkheid om 3 koeienhuiden uit te hangen, maar dit gaat ook de kwaliteit van het leer niet beter maken. Door uithangen gaan vlekken, brandmerken er niet uit en blijft de verf niet ineens wel zitten.
Nog extra vervelend is dat wij gelijk met dit leer ook een bank en 2 stoelen besteld hebben, waarvoor wij bijna € 2000,- aanbetaald hebben, en ook die zijn nog steeds niet geleverd.

Gewenste oplossing

Geld terug van de partij leer en onze aanbetaling op de bank en stoelen. Wij zullen achteraf betalen wanneer er naar tevredenheid goede kwaliteit geleverd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Chesterfield.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Chesterfield.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen