Klacht Chesterfieldshowroom: te laat leveren meubels

Klachtnummer
# 13063
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben op 22 juni onze meubels besteld, Week 25/26 Wij hebben een aanbetaling gedaan van 10% voor opdracht. Daarna zou er een levertijd in gaan van 10 weken. Na de 10 weken heb ik gevraagd wat de exacte lever dag wordt maar kreeg te horen dat het nog 4 weken ging duren. Na deze 4 weken kreeg ik weer te horen dat het nog 4 weken ging duren, dat was afgelopen vrijdag 5-10-2012 dus week 40. Ik heb ook diverse malen een mail gestuurd en krijg daar vervolgens geen antwoord op mijn gestelde vragen. Ik zou deze mail's graag door willen sturen, naar wel mail adres kan dat? Tevens is het zo dat ik mijn vrouw de bank voor haar verjaardag wilde geven, wat dus mislukt is. Nu is ze over 2 weken uitgerekend en zou dan voor die tijd de bank willen hebben, maar dat gaat naar chesterfieldshowrooms idee niet lukken. Ik hoop dat u ons kan helpen

De oplossing

binnen een week leveren of een schadevergoeding van 5%

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Chesterfieldshowroom hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Chesterfieldshowroom?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen