Klacht Chevrolet nederland: Garantie, vervanging niet werkend onderdeel wordt niet uitgevoerd

mederoos

In januari 2013 een Chevrolet Volt aangeschaft, koopcontract medio 2012 getekend. De auto beschikt over een Multi Media installatie waaronder ook een radio met digitale radio overeenkomstig de DAB standaard. Nu is sinds begin oktober DAB niet langer van toepassing en vervanging door DAB+, maw digitale radio gedeelte is niet langer te gebruiken. Daar waar dit bij het zustermodel de Opel Ampera onder garantie valt geeft Chevrolet NL aan dat de kosten (plus minus 450 euro inclusief montage) voor de eigenaar zijn hoewel blijkbaar als sinds 2007 bekend is dat DAB door DAB+ zal worden vervangen en hier bij aankoop geen melding van is gemaakt.

Ik verwacht dat het vervangen van deze module onder garantie plaatsvindt aangezien ik na slechts 9 maanden geen gebruik meer kan maken van de digitale radio. Temeer daar hier bij aankoop van de auto niet op is gewezen en er al helemaal niet aangegeven is dat vervanging voor eigen rekening zijn.

Wij vinden dat Chevrolet nederland hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Chevrolet nederland?