Wij vinden dat Chewies Online hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Chewies Online: niet leveren, niet bereikbaar, geen restitutie
Details
Klacht
Op 10 juni order geplaatst, ordernummer 158974, levering zou binnen 14 dagen plaatsvinden. Echter, tot op heden, 7 juli 2015, nog niets ontvangen. Verschillende malen per email om statusupdate gevraagd, niets ontvangen. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar, alleen maar een antwoordapparaat waarin weer verwezen wordt naar emailadres, waar dus niet op gereageerd wordt. Schriftelijk de order geannuleerd en gevraagd om restitutie van het reeds betaalde bedrag ad € 89,99. Ook geen reactie op of retour van geld.Gewenste oplossing
restitutie van bedrag nu ik eenzelfde krabpaal via Bol.com besteld heb. Kan er niet meer op wachten, vanwege vakantie. Dus order annuleren en restitutie € 89,99Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.