Klacht Chewies Online: Uitblijven credit en ontevreden 2de levering

Marco Elskamp

Eerste bestelling netjes geleverd.Bij ontvangst en controle bleek dat we zelf de verkeerd maat honden bench hadden besteld. Telefonisch en mail contact geweest over retour procedure.Product retour gezonden voor uiteraard eigen kosten met DHL.Product is afgeleverd bij chewies maar tot op heden nog steeds geen terug boeking op onze rekening.Wel inmiddels een nieuwe bestelling gedaan en ook weer vooruitbetaald.De grotere bench die we hebben besteld was zelfs in de actie met een heel mooi vetbed waarvan een afbeelding was toegevoegd op de webpagina.Na ontvangst bleek de bench perfect te zijn alleen het vetbed liet ver te wensen over.Dit wederom gemeld via mail en tot op heden geen enkele reactie.vandaag geprobeerd te bellen maar werd verzocht te mailen en vervolgens werd de hoor erop gegooid.Zou graag normaal met deze e-commerce winkel willen afspreken wat het vervolg gaat wordn maar dit is helaas hier niet mogelijk blijkbaar.

Directe terugboeking op onze rekening voor 11 januari en toezenden van correcte vetbed zoals stond afgebeeld in de advertentie waarop is besteld

Wij vinden dat Chewies Online hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Chewies Online?