Klacht Chili Panda: Ik denk dat ik ben opgelicht, besteld, betaald en niet geleverd!

Klachtnummer
# 393328
Gebruiker
Irene
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 31 juli een bedrag van 19,95 euro overgemaakt voor een eyebrow pen.
Na 1 keer gemaild te hebben, hebben ze gereageerd dat het adres-etiket niet meer te lezen was en dat het daarom niet bezorgd kan worden.
De bestelling zal alsnog opnieuw verstuurd worden.
Tor nu toe geen reactie!

De oplossing

Ik wil graag mijn 19,95 euro teruggestort hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Chili Panda hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Irene
    Datum
    Hallo,

    Ik heb 23 juli 19.95 euro overgemaakt aan Chili Panda betreft een wenkbrauw apparaatje, ik heb nog steeds mijn bestelling niet binnen!

    Vriendelijke groet,

    Roos Schepel

Ook een klacht indienen over Chili Panda?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen