Klacht China Eastern Airlines: Weigeren compensatie voor langdurige vertraging

Klachtnummer
# 319974
Gebruiker
Denise
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 2 augustus jl. vloog ik van Amsterdam naar Bali via Shanghai. Het eerste deel van de vlucht verliep zonder probleem (uitgevoerd door KLM) In Shanghai echter verliep het aansluitende deel van de vlucht naar Bali (uitgevoerd door China Eastern) niet zonder vertraging. In plaats van vertrek op 3 augustus om 18:00 uur lokale tijd, vertrok de vlucht pas op 4 augustus om 01:09 uur lokale tijd; dus ruim 7 uur later.
Verzoeken om compensatie worden met een enkele zin afgedaan door niet met naam en functie genoemde personen die aangeven dat China Eastern niet verantwoordelijk is.

De oplossing

Dit bedrijf dient de Europese passagiersrechten te respecteren en ons te compenseren voor de opgelopen vertraging.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat China Eastern Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over China Eastern Airlines?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen