Klacht China Southern Airlines: 3 vluchtwissels, Nieuw ticket moeten kopen

Klachtnummer
# 188097
Gebruiker
Dobbeling
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Laatste week voor vertrek uit BANGKOK naar Amsterdam 3 x vluchtwissel gekregen;
Alt 1:
FM 842 S 29 juli BKK -PVG 0950 1440
MU 771 29 juli PVG - AMS 1200 1830
Zo als U ziet een onmogelijk aanbod aangezien je eerste vliegtuig nog moet landen terwijl de aansluiting al ruim 2 uur vertrokken is, dit aanbod afgewezen.
Alt 2:
MU 270 /MU2351/MU771 Prima aanbod , geaccepteerd , toen kwam er weer wissel op 27 juli , inmiddels onderweg naar vliegveld met boot en bus . Geen internet verbinding, nieuw aanbod vertrok 7 uur eerder , was nog onderweg dus kon ik niet bevestigen en niet halen.
Alt 3 :
MU 9856 28 juli BKK-PVG 1910 2355
MU771 29 juli PVG-AMS 1200 1830
Ouders vanuit Holland gaan bellen en regelen maar niets was mogelijk, als we deze vlucht niet bevestigden was er geen alternatief. Na veel aandringen bleek er op 31 juli iets mogelijk maar aangezien visum verliep geen optie. Nieuw ticket gekocht bij Lufthansa .

De oplossing

Ik wens volledige vergoeding voor langer verblijf en nieuwe ticket.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat China Southern Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over China Southern Airlines?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen