Klacht China Southern Airlines: Ellende op zowel heenreis als terugreis CSA.

Martijn1986

Heenreis Londen - Guangzhou veel te korte overstap tijd om vervolgens naar Guangzhou - Denpasar te vliegen. Vlucht gemist en moesten onze paspoorten inleveren. Niemand sprak Engels en we werden onder een trap op een bankje geplaatst. Na 7 uur op het bankje zonder wc of eten kregen wij onze boardingpassen en paspoorten terug om vervolgens naar Denpasar te vliegen. Terugreis vanwege uitbarsting vulkaan Bali vloog CSA niet terwijl de vluchthaven open was en andere maatschappijen wel vlogen. Heb ze proberen te bellen van tevoren maar niet te pakken gekregen. Ook geen info gekregen van gecancelde vlucht. Uiteindelijk kregen we te horen dat we maar via Jakarta terug moesten vliegen en op eigen houtje naar Jakarta moesten gaan. Bizar slechte service, geen Engels, geen excuus, geen medeleven. Terugkomst ook nog bagage-tas kapot dus bij deze CSA bedankt voor de ellende!

vergoeding, compensatie, excuus

Wij vinden dat China Southern Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over China Southern Airlines?