Klacht China Southern Airlines: Nalatig en onzorgvuldig in nasturen bagage

Klachtnummer
# 295877
Gebruiker
Marie R
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onze bagage kon niet voorzien worden van een label tijdens de transfer van Londen naar Guanzhang en Denpasar. Daardoor bleven onze koffers achter in Londen, maar zouden direct doorgestuurd worden baar onze eindbestemming. Bij aankomst in Denpasar hebben wij direct melding gemaakt dat onze bagage vermist was. Elke dag hebben wij navraag gedaan waar onze bagage zich bevond en zou arriveren. Elke dag hoorden wij dat het waarschijnlijk de dag erna zou aankomen. Na 6 dagen Bali nog steeds geen koffer ontvangen en China Southern Airlines is onbereikbaar voor vragen en commentaar. Nooit meer China Southern Airlines voor ons.

De oplossing

Koffers op de vakantiebestemming en compensatie voor de artikelen die noodgedwongen aangeschaft moesten worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat China Southern Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over China Southern Airlines?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen