Klacht China Southern Airlines: Onmogelijke overstaptijd en vertraging

klagervlucht

Op zaterdag 23 augustus 2014 vloog ik met China Southern Airlines terug van Xiamen, via Beijing naar Amsterdam. Mijn overstaptijd in Beijing was erg kort en daar kwam bij dat mijn bagage niet was door-gelabeld omdat de chartervlucht door een andere maatschappij werd uitgevoerd (de rit tot Beijing was de meest vreselijke vlucht van mijn leven en we stopten onderweg nog ergens om extra passagiers in het vliegtuig te laten..). Ik kon dus onmogelijk de overstap halen en strandde rond 12 uur 's nachts in Beijing. De mensen aan de balie van China Southern Airlines verwezen mij naar de site (?!) waar ik mijn vlucht had geboekt. Die kon ik bellen omdat het tijdsverschil met Nederland dit toeliet. Natuurlijk lag de fout bij de vluchtmaatschappij lieten zij weten. Inmiddels was de balie dicht en ik kon tot 's ochtends vroeg wachten. Na veel moeite en niet 1 vriendelijk gezicht ben ik overgezet op een KLM-vlucht. Dit nooit meer! Ook heb ik recht op compensatie voor de fout en vertraging.

Ik wil een financiële vergoeding van het bedrijf. Inmiddels werk ik zelf voor een luchtvaartmaatschappij en weet dat gedupeerde passagiers recht hebben op een financiële vergoeding.

Wij vinden dat China Southern Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over China Southern Airlines?