Klacht China Southern Airlines: Onmogelijke overstaptijd en vertraging

Klachtnummer
# 118066
Gebruiker
klagervlucht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op zaterdag 23 augustus 2014 vloog ik met China Southern Airlines terug van Xiamen, via Beijing naar Amsterdam. Mijn overstaptijd in Beijing was erg kort en daar kwam bij dat mijn bagage niet was door-gelabeld omdat de chartervlucht door een andere maatschappij werd uitgevoerd (de rit tot Beijing was de meest vreselijke vlucht van mijn leven en we stopten onderweg nog ergens om extra passagiers in het vliegtuig te laten..). Ik kon dus onmogelijk de overstap halen en strandde rond 12 uur 's nachts in Beijing. De mensen aan de balie van China Southern Airlines verwezen mij naar de site (?!) waar ik mijn vlucht had geboekt. Die kon ik bellen omdat het tijdsverschil met Nederland dit toeliet. Natuurlijk lag de fout bij de vluchtmaatschappij lieten zij weten. Inmiddels was de balie dicht en ik kon tot 's ochtends vroeg wachten. Na veel moeite en niet 1 vriendelijk gezicht ben ik overgezet op een KLM-vlucht. Dit nooit meer! Ook heb ik recht op compensatie voor de fout en vertraging.

De oplossing

Ik wil een financiële vergoeding van het bedrijf. Inmiddels werk ik zelf voor een luchtvaartmaatschappij en weet dat gedupeerde passagiers recht hebben op een financiële vergoeding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat China Southern Airlines hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over China Southern Airlines?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen