Klacht ChinaDirectSale.nl: Geen product, geen reactie, geen service

EMO

Op 7 december 2013 heb ik een bestelling geplaatst voor een mp3 speler bij China sales.nl en betaald. We zijn inmiddels 1 maand verder, en ik ben reeds 6 mails en 2 voicemailberichten verder, met slechts 1 reactie terug, en nog steeds geen product. (trackingno. zou binnen 4 werkdagen op te vragen, nooit ontvangen, levertijd max 15 werkdagen?)

Heb verzocht de bestelling te annuleren omdat ik ook geen verder reactie of bevestiging krijg. De enige reactie ontving ik 30/12, met de melding dat mijn product, gekozen kleur, niet meer leverbaar was. Ze boden me een andere versie aan, en ik heb bevestigd dat dit akkoord was. Daarna nogmaals 2 keer een mail gestuurd met het verzoek een trackingnummer en status te sturen, en tot op heden zonder reactie.
Ik verwacht eigenlijk dat ik mijn geld kwijt ben, hoewel ik meerdere van dit soort klachten al online heb gevonden, ben ik tegen beter weten in toch in zee gegaan met dit bedrijf. Hoop op deze manier nog iets van een antwoord te ontvangen?

Graag reactie, daarna annulering van de bestelling en ik ontvang graag mijn geld terug.

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.