Klacht Chipknip: Vanaf 2014 geen chipknip meer mogelijk

Star22

Geachte mijnheer, mevrouw.

Hierbij wil ik graag uw aandacht voor het volgende :

Via het journaal heb ik enige tijd geleden vernomen dat de Chipknip in 2014 gaat verdwijnen . Ik ben het hier niet mee eens. Ik gebruik Chipknip om een parkeerkaartje te kunnen betalen. Er word tegenwoordig bijvoorbeeld in Rotterdam via de parkeersite van Rotterdam, aangemoedigd om het parkeren te betalen met een mobiele telefoon. Als Chipknip verdwijnt, vind ik dat consumenten feitelijk gedwongen worden om een ander, vaak veel duurdere telefoon aan te schaffen om te kunnen internetten, met de daarbij komende, vaak veel duurdere abonnementen, om zodoende toch het parkeren te kunnen betalen. Dit is natuurlijk kolder. Ik kan me voorstellen dat met name oudere mensen geen nut zien in het hebben van een smartphone met internet. Dit geldt ook voor mensen die erg op hun budget moeten letten en het daardoor ook moeten doen met een simpele telefoon, dus zonder internet. Met het verdwijnen van Chipknip als betaaloptie worden deze mensen geen keus gelaten. Dit vindt ik onacceptabel.
Graag zie ik uw mening hierover tegemoet.

Chipknip als betaalmiddeloptie bij parkeren moet blijven.

Wij vinden dat Chipknip hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Chipknip?