Klacht Chocolate Sisters Couture: product betaald, maar niet geleverd

Moflow

Op 1 september heb ik een bedrag van 21,95 overgemaakt naar mevrouw [naam verwijderd door moderator]. Zij heeft een webshop www.chocolatesisterscouture.nl Omdat ik contact had met haar over een modeshow bij mijn event vertrouwde ik haar toen ik bij haar telefonisch een T-Shirt bestelde en zij vroeg mij het geld vooraf over te maken. Tijdens mijn event 17 september zou zij mij dan het T-shirt geven. De levertijd volgens haar website is 14 dagen. Tijdens het event had zij het T-shirt niet. Vervolgens heb ik haar een paar keer eraan herinnerd. Daarna werd ik genegeerd, totdat ik aangaf dat ik stappen zou ondernemen. Toen appte ze wat mijn adres was en zou zij het versturen. Nu 10 dagen geleden...Nog steeds geen T-shirt. Ik vind dit oplichting want ik heb voor iets betaald, dat ik bijna 3 maanden later nog steeds niet heb gekregen.

Mijn geld terug

Wij vinden dat Chocolate Sisters Couture hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Chocolate Sisters Couture?