Klacht Choozze: 10 gig is 10 gig

Klachtnummer
# 106879
Gebruiker
woesel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben20-11-2014 na lang zoeken voorc hoozze bright gekozen deze zou 24-04-2015 ingaan met de voorwaarden alles onbeperkt en tot 10 gig in heel Europa nu hebben ze 1 maart hun fup voorwaarden veranderd en kan ik nog niet eens de helft gebruiken dit is pure oplichterij .


Ik had juist voor Choozze gekozen door de gunstige bundel en ik nam voor lief het slechte bereik van het tmobile netwerk nu heb ik geen een voordeel om bij Choozze te blijven

De oplossing

Gewoon de 10 gig waar ik recht op heb in heel eu

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Choozze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Choozze?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen