Klacht Choozze: aansluitkosten en abonnementskosten betaald voor opgeheven abbonnement.

Klachtnummer
# 159285
Gebruiker
Eric
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 Jan. een choozze zero abonnement aangevraagd met nummerbehoud. Sim kaartje ontvangen en €25,- aansluitkosten betaald.
2 febr. mailtje ontvangen dat choozze stopt. Het aangevraagde nummerbehoud werd niet in behandeling genomden. Dus leek ons logisch dat de aanvraag niet doorgaat.
Na div. telef. geen teruggave van aansluitkosten en tot onze verbazing werd er zelfs €13,- abonnements kosten afgeschreven begin Maart.
Weer gebeld, maar helaas tevergeefs.

De oplossing

teruggave van de gemaakte kosten. (€38,-).
Choozze heeft namelijk de gevraagde diensten niet kunnen leveren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Choozze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Choozze?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen