Klacht Choozze: Beloofde 10Gb wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 106793
Gebruiker
Vincentstreep
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij het afsluiten van het 1 jarig Bright contract "onbeperkt alles Europa" stond in de voorwaarden dat onbeperkt betekend een verbruik per maand minder dan 10Gb 3000minuten 3000SMS. Waardoor dit een erg aantrekkelijk aanbod was. Vooral oolk omdat de term "roam like home" ook gebruikt werd in promotie van het bedrijf choozze.

Deze voorwaarde hebben ze ondertussen ernstig versoberd met als gevolg dat ik bij een maandverbruik van +-4Gb door Choozze geblokkerd ben ivm overmatig gebruik. Hiermee wordt ik ernstig benadeeld, juist de hoge internet bundel deed mij kiezen voor Chooze Bright. En hierdoor moet ik extra kosten maken om toch weer van het internet gebruik te kunnen maken bij een andere provider. Dubbelop betalen dus.

Het bedrijf ontkent simpelweg dat het 10Gb beloofd hebt ondanks dat ik hier een screenshot van heb gemaakt en wil niks weten van contract beëndiging en het stopzetten van de betalingsverplichting.

De oplossing

Ik wil ten eerste de extra gemaakt kosten die ik maak/heb gemaakt om online te kunnen blijven na de blokkade door Choozze vergoed krijgen.

Ik wil alsnog de beloofde max 10 Gb 3000min/sms Europa. Mocht Choozze onomstotelijk aan kunnen tonen dat het pure overmacht is, wil ik ontbinding van het contract. en daarbij mijn vooruitbetaling terug ontvangen voor de rest van de looptijd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Choozze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Choozze?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen