Klacht Choozze: Choozze stopt met Choozze Zero en biedt totaal geen vergelijkbaar alternatief

Klachtnummer
# 152154
Gebruiker
J.G. Gelderloos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Chooze heeft op 1-2-2016 aangekondigd de abonneedienst Choozze Zero te beeindigen. Een dienst die voor zich beheersende gebruikers (max 100 belminuten/SMS/MB) uiterst voordelig is: eenmalig € 25 en dan genoemd gebruik altijd vrij. Boven limiet kun je bundels kopen of heel duur buiten bundel. Stond dus ook altijd bovenaan bij bellen.com. Als ik dit tevoren wist had ik nimmer deze dienst afgenomen: een voordelig prepaid zou dan veel goedkoper zijn geweest. Ik heb per mail de directie van Chooze gesommeerd de dienst te continueren of anders mij schadeloos te stellen voor de eenmalige kosten en de kosten van muteren met nummerbehoud. Nog geen reactie. Aangegeven indien reactie onbevredigend naar de geschillencommissie en in elk geval tot die tijd continuering van bestaande dienstverlening.

De oplossing

Continuering van de dienstverlening. Anders geld terug (eenmalige bijdrage + kosten van omzetten abonnement naar waarschijnlijk prepaid bij andere provider met nummerbehoud.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Choozze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Choozze?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen