Klacht Choozze: Géén keus ! ....,gratis wordt 35 euro per maand

Klachtnummer
# 152130
Gebruiker
plancius
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ontving d.d. 1-2-2016 bericht van Choozze dat mijn per 17-7 jl afgesloten sim—only
ZERO -abonnement eenzijdig door hen zal worden stopgezet per 1-3 a.s..
Als reden wordt genoemd dat hún doel, t.w. “het openbreken van de telecommarkt “, voor hén is bereikt. De geworven klanten zijn nu niet langer gewenst met hun gratis abonnement ( tot 100 minuten gratis bellen, sms'en en internetten ) en worden als ze niet willen kiezen voor een alternatief met een prijs van 35 euro per maand per 1-3 a.s. afgesloten !
Ben tegen betaling van 25 euro aansluitkosten dan net 7 maanden abonnee geweest. Voor een door mij betaalde ( 25 euro :7) gemiddelde prijs van 3,50 euro per maand had ik beter bij mijn oude provider ( 2,50 per maand) kunnen blijven .
Ik voel mij gebruikt en wil de betaalde 25 euro aansluitkosten terug ontvangen.
Heb al klacht ingediend; echter ontving bericht dat herroepingsrecht voor mij niet van toepassing is.

De oplossing

Ik voel mij gebruikt en wil de betaalde 25 euro aansluitkosten terug ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Choozze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Choozze?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen