Klacht Choozze: ondeugdelijke facturen

Klachtnummer
# 160675
Gebruiker
mgroen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het bedrijf Choozze stuurt mij aanmaningen van niet betaalde facturen. Deze facturen zijn onterecht, en ik wens deze ook niet te betalen. Bij het doen van een navraag krijg ik telkens weer nieuwe factuurnummers (met bedragen) toegestuurd, waardoor een match met reeds bestaande facturen en betalingsopdrachten niet te maken is.
Het enige dat Choozze lijkt te beogen is geld binnenkrijgen en door hun clienten in verwarring te brengen te doen laten betalen.

Ik heb al meerdere keren contact gehad met Choozze en gemeld dat ik al bestaande facturen heb betaald, ik heb bank afschriften verstuurd en kopie van de juiste facturen meegestuurd.

Ik ben inmiddels geen klant meer bij Choozze, en wil dan ook de kwestie beëindigen.

Mvrgr,
Mathijs Groen

De oplossing

Ik ben inmiddels geen klant meer bij Choozze, en wil dan ook de kwestie beëindigen. Ik hoef geen geld terug, en ik wens geen verdere facturen meer te hoeven betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Choozze hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Choozze?