Opgelost door Chris Coster Advies: Oneigenlijke incasso’s

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 431810
Gebruiker
Essers5
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in augustus 2017 een boek besteld bij deze firma en ook netjes betaald. Ik kom er nu, maart 2020, achter dat Sindsdien iedere maand een bedrag van € 19,97 is ingehouden zonder dat ik daar ooit toestemming voor heb gegeven.

De oplossing

Stopzetten incasso en terugbetaling van de oneigenlijke incasso’s van ruim 500 euro

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Essers5
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het geld is volledig teruggestort. Daar ben ik heel erg blij mee en dat vind ik zeer lovenswaardig. Er wordt mij gewezen op het feit dat ik niet in mijn recht stond om terugstorting te eisen. daarbij werd verwezen naar de kleine lettertjes. ik heb gezien dat meer 'klanten' hebben geklaagd en hun geld hebben terugontvangen. maar ik vrees dat veel mensen zich niet bewust zijn van het feit dat ze een abonnement hebben afgesloten waarvoor ze maandelijks betalen. Ik kwam er pas na 2,5 jaar achter! ik hoop dat dit bedrijf transparanter gaat communiceren.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Chris Coster Advies?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen