Klacht Christine le Duc: Geen levering ontvangen

Zonnestraal

Beste lezer, Vanaf februari ben ik bezig om deze klacht op te lossen met desbetreffende webshop. Echter loop ik keer op keer tegen de muur, krijg ik tegenstrijdige informatie te horen door de medewerkers van de klantenservice, klacht wat niet geregistreerd wordt, maar verder wordt er niet heel veel gedaan om naar de klant te luisteren. De webshop wijst met de vinger naar DHL en DHL wijst weer terug. Los van het "vingertje wijzen" is mijn klacht nog steeds niet goed opgelost. DHL zegt het pakketje te hebben bezorgd, maar dat klopt niet. Vrijdag is mijn vaste werkdag, dus ik kon niet eens thuis zijn en andere leden van het gezin waren ook niet aanwezig. Iemand moet mijn pakket in ontvangst hebben genomen, maar ik heb geen idee wie, er lag ook geen briefje op de mat. Ik heb ook een aantal keren met Milena gesproken. Zij zou mij een mail sturen, maar die heb ik tot op heden ook niet mogen ontvangen. Het bleek namelijk, nadat ik weer telefonisch contact heb gehad met de klantenservice, dat zij mijn emailadres verkeerd had genoteerd. Die email is nog steeds niet aangekomen, net zoals mijn bestelling of mijn klacht! Ben erg teleurgesteld in de webshop en voel mij totaal niet serieus genomen. Graag wil ik een gepaste oplossing voor deze langdradige soapserie. Ben er nu wel klaar mee, dit duurt veel te lang.

Dat ze mijn klacht naar behoren oplossen. Dat had in februari al gebeurd moeten zijn ipv er niks mee doen. Vervolgens is het zo erg dat ik onterecht word bestookt met aanmaningen enz.

Wij vinden dat Christine le Duc hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Christine le Duc?