Klacht Christine le Duc: onterechte incasso door dat het bedrijf per ongeluk geld op mijn rekening heeft gestort

JeroenD

In maart ontving ik een factuur met incassokosten van Christine Le Duc, terwijl ik nooit iets besteld heb. Na telefonisch contact bleek dat het bedrijf geld heeft gestort op mijn rekening (maar mij nooit op de hoogte heeft gebracht). De telefoniste zei dat ik de incassokosten niet hoefde te betalen. Hier wilde ik schriftelijk bevestiging van ontvangen maar deze heb ik tot op heden niet gekregen. Inmiddels heb ik een brief van de deurwaarder hierover ontvangen en opnieuw een brief van het bedrijf. Vandaag (18-4-2014) heb ik weer gebeld en werd ik enorm onvriendelijk te woord gestaan. Ik moest gewoon betalen en de telefoniste weigerde mij weer een bevestiging schriftelijk toe te sturen. Ik gaf aan dat ik geen vertrouwen had in de mondelinge bevestiging omdat dit mij al eerder is toegezegd en ik niets heb ontvangen behalve een nieuwe aanmaning en een gerechtsdeurwaarder. Toen ik om haar naam vroeg, hing de telefoniste op. Opnieuw gebeld en ik werd weggedrukt.
J.J Duijvendak

Graag zou ik op een normale wijze in contact willen komen met het bedrijf. En dat zij mij kunnen laten zien dat zij de fout hebben gemaakt. Ik ben namelijk niet verplicht het terug te betalen. Ik wilde het wel, maar op dit moment denk ik er heel anders over. Ik verwacht dat de incassobureau op de hoogte wordt gesteld dat CLD in gebreken is gebleven en ik niet. Ik zou graag in ieder geval de kosten voor het bellen vergoed willen krijgen. Want ik neem keurig elke keer contact op met hen en zij niet met mij. Ze willen mijn 06-nr niet eens noteren. En op zijn minst normale excuses. Zij hebben de fout gemaakt en ik zit er mee opgescheept. En ik wil ze meegeven dat als zij de fout maken om een verkeerd reknr in te voeren, ze die persoon eerst normaal moeten contacten ipv gelijk een brief met incassokosten te sturen alsof zijnde het een factuur is.

Wij vinden dat Christine le Duc hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Christine le Duc?