Klacht Chubb: Niet mogelijk om mijn verzekering te annuleren

Klachtnummer
# 552811
Gebruiker
Lindsey
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb eind juli een account aangemaakt via Chubb om mijn verzekering van 2 jaar te annuleren. Hierin kreeg ik een melding dat het geaccepteerd is. Op dinsdag 24 augustus is wederom geld afgeboekt van mijn betaalrekening vanuit Chubb. Hierop wederom ingelogd via Chubb en nu is het niet meer mogelijk om iets te wijzigen aan mijn polis. Op 24 augustus heb ik een mail gestuurd naar Chubb. Echter nog altijd geen reactie….

De oplossing

Ik wil graag dat mijn verzekering geannuleerd word.

1 reactie

  1. Auteur
    Chubb
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    We hebben u inmiddels via e-mail van een antwoord voorzien over deze klacht.

    Met vriendelijke groeten,

    Namens Chubb, Jorin van Blijswijk
    Klachtenbehandelaar Benelux

Ook een klacht indienen over Chubb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen