Klacht Chubb: Chubb abonement zonder toestemming

Klachtnummer
# 324476
Gebruiker
Nuray.nurdogan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Tijdens aanschap van telefoon aangegeven geen verzekering te willen. Het is me dan ook niet opgevallen dat het bedrag er al paar keer af geschreven is. Op het moment dat ik chubb wil opzeggen wordt aangegeven dat mijn polis niet bekend is maar toch wordt het bedrag wel elke maand van de rekening gehaald

De oplossing

Het chubb abbonement eindigen

3 reacties

  1. Auteur
    Chubb
    Datum
    Geachte heer Nurdogan,

    Dit polisnummer is bij ons bekend. Het gaat om een iPhone 7 32GB, het toestel is sinds 27 maart 2018 onder verzekering. De verzekering kan op ieder moment met inachtneming van een maand opzegtermijn opgezegd worden. Ik zal het getekende contract bij T-Mobile opvragen om te controleren of de verzekering onderdeel was van het getekende contract. Als u het product inderdaad niet afgenomen heeft betalen wij uiteraard de premie terug. Als u het product wel heeft afgenomen geldt de eerder genoemde opzegtermijn.

    Ik zal dit als een interne klacht voor u behandelen en kom hier zo spoedig mogelijk inhoudelijk op terug.


    Met vriendelijke groeten,
    namens Chubb, Jorin van Blijswijk
    klachtenbehandelaar Benelux
  2. Auteur
    Nuray.nurdogan
    Datum
    .
  3. Auteur
    Chubb
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Nurdogan,

    Wij hebben zojuist een inhoudelijke reactie op uw klacht per post en per e-mail naar u toegestuurd. Ik sluit hiermee uw klacht op klachtenkompas.

    Met vriendelijke groeten,

    Namens Chubb, Jorin van Blijswijk
    klachtenbehandelaar Benelux

Ook een klacht indienen over Chubb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen