Klacht Chubb: Chubb abonement zonder toestemming

Nuray.nurdogan

Tijdens aanschap van telefoon aangegeven geen verzekering te willen. Het is me dan ook niet opgevallen dat het bedrag er al paar keer af geschreven is. Op het moment dat ik chubb wil opzeggen wordt aangegeven dat mijn polis niet bekend is maar toch wordt het bedrag wel elke maand van de rekening gehaald

Het chubb abbonement eindigen

Chubb
    Geachte heer Nurdogan,

Dit polisnummer is bij ons bekend. Het gaat om een iPhone 7 32GB, het toestel is sinds 27 maart 2018 onder verzekering. De verzekering kan op ieder moment met inachtneming van een maand opzegtermijn opgezegd worden. Ik zal het getekende contract bij T-Mobile opvragen om te controleren of de verzekering onderdeel was van het getekende contract. Als u het product inderdaad niet afgenomen heeft betalen wij uiteraard de premie terug. Als u het product wel heeft afgenomen geldt de eerder genoemde opzegtermijn.

Ik zal dit als een interne klacht voor u behandelen en kom hier zo spoedig mogelijk inhoudelijk op terug.

Met vriendelijke groeten,
    namens Chubb, Jorin van Blijswijk
    klachtenbehandelaar Benelux
    Nuray.nurdogan
    Chubb
    Geachte mevrouw Nurdogan,

Wij hebben zojuist een inhoudelijke reactie op uw klacht per post en per e-mail naar u toegestuurd. Ik sluit hiermee uw klacht op klachtenkompas.

Met vriendelijke groeten,

Namens Chubb, Jorin van Blijswijk
    klachtenbehandelaar Benelux

Ook een klacht indienen over Chubb?