Klacht Chubb: CHUBB SLECHTSTE VERZEKERING!

Framblij23

NOOOOOOOOOOIT een toestelverzekering afsluiten bij CHUB! Terwijl ik mijn verzekering stop had gezet hebben ze na de procedure toch nog bedragen afgeschreven van mijn bankrekening. Ik heb ze gebeld en ze zeiden dat ik het moest negeren en dat ze het ongedaan zouden maken, maar nee hoor!!! Ik kreeg later een incassobureau op mij afgestuurd!!! NIET NIET NIET DOEN! Het zijn oplichters, ze willen alleen geld plunderen, meer niet!!! Mijn toestel was kapot en ik kon hem niet eens laten maken omdat ze geen valschade dekken! BELACHELIJK!!! terwijl die t-mobile medewerker zei dat dat wel kon! ABSOLUUUUUT NIET DOEN!! pure oplichters!!!!! Ik ga een rechtzaak aanspannen als dat mogelijk is en er alles voor doen om geen ene cent aan jullie weg te gooien!

ZE KUNNEN NIKS DOEN OPLICHTERS!

Chubb
    Beste M. Celikkaya,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben u zojuist geprobeerd te bereiken op nummer 0628650670 maar helaas is dit niet gelukt. Het nummer wordt niet herkend.
    Kunt u ons een ander nummer doorgeven zodat wij het opnieuw kunnen proberen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

C. Di Prima
    Klachtenbehandelaar Benelux - Chubb

Ook een klacht indienen over Chubb?