Klacht Chubb: doe uw werk volgens de polisvoorwarden, do iets meer dan knopjes drukken!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 400320
Gebruiker
SmartSystems
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Hallo,

ik heb geen worden over om mijn frustratie te uiten! het gaat om een claim die ingediend is op 3 sep ref. 0333789 en tot nu toe is niet afgehandeld.
Claim is ingewilligd en op 16 Okt foute model toestel geleverd (Samsung S9 ipv S9+) en sindsdien al 8 afspraken gemaakt(0333789, 0340003) om het juiste te leveren en tot op heden (5 Nov) niet kunnen leveren! geef mij het adres door ik haal het zelf op! ik heb inmiddels klacht ingediend ( C-00016584, 2 weken voorbij en geen reactie) , ik heb aangeklaagd wegens ingebrekestelling en schadevergoeding opgeëist (geen reactie). Het gaat om zakelijke toestel en zakelijke verzekering! S9+ is met 2 SIM karten wat noodzakelijk is voor mij werk, ik kan op "tijdelijke" foutieve geleverde toestel geen bedrijf 's netwerk opzetten, geen bank en bedrijf beveiliging systeem aan koppelen! bovendien het werkt met 1 SIM wat ik niet wil.

De oplossing

Ik wil asap levering van mij toestel S9+, bovenop wil ik compensatie/schadevergoeding wegens ingebrekestelling en (langer dan 25 dagen afhandeling met mislukte bezorgafspraken) voor bezorgde ongemak.
Ik hou het kort- afhandeling volgens de klacht/ingebrekestelling verzonden op 28 okt.

4 reacties

  1. Auteur
    Chubb
    Datum
    Geachte,

    Dank u voor uw bericht, we hebben het schadedossier opgevraagd bij onze schadebehandelaar en komen hier zo spoedig mogelijk inhoudelijk op terug.

    Met vriendelijke groeten, Namens Chubb, Claudia DP
    Klachtenbehandelaar Benelux
  2. Auteur
    SmartSystems
    Datum
    Geachte,
    Zoals ik zei al, doe iets meer dan op knoppen drukken! na 2 weken wachten op een reactie op mijn klacht komt u met dit antwoord terug? hoe deskundig zijn uw medewerkers of u zelf? verdienen mensen die hun werk NIET doet het geld dat ze krijgen? ik wijs u erop hoe langer het duurt hoe duurder zla het voor CHubb uitkomen met schade vergoeding.

    neem een kijkje op het reactie van uwe kant en levering history in bijlage en schaam -

    -Beste Broydo ,
    U ontvangt dit schrijven naar aanleiding van de klacht die wij van u hebben ontvangen op 22-10-2019. Wij zijn momenteel nog niet in staat om u te kunnen voorzien van een volledig en definitieve reactie omtrent uw klacht.
    Wij hopen u binnen twee weken (na de verzenddatum van deze e-mail) te kunnen voorzien van een definitief antwoord. Als wij aan het einde van deze periode nog niet in staat zijn geweest hieraan te voldoen dan zullen wij u hierover, en over de mogelijke vervolgstappen, informeren.
  3. Auteur
    SmartSystems
    Datum
    ik wacht nog steeds op de klachtenafhandeling van 22 Okt., als mijn klacht zoooo ingewikkeld is om daar 1 maand geen oplossing te kunnen vinden, kan mij vorstellen hoe lang jullie moeilijke zakken afhandelen!.

  4. Auteur
    Chubb
    Datum

    Geachte,

    Dank u voor ons gesprek van vrijdag 8 november jl. Wij vinden het vervelend dat dit zo gelopen is. U had zeker beter mogen verwachten. Ik heb u een bevestiging gestuurd per e-mail. Om antwoord te kunnen geven op uw klacht moet ik persoonlijk informatie benoemen, daarom zullen we uw klacht verder buiten klachtenkompas om met u afhandelen.

    Ik kom hier zo spoedig mogelijk bij u op terug.

    Met vriendelijke groeten,
    Namens Chubb,
    Claudia DP Klachtenbehandelaar Benelux

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SmartSystems
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zodat deze klachtenafhandeling niet afgesloten wordt totdat het door Chubb opgelost wordt, ververs ik de huidige situatie: op 16 Okt had ik verkeerde model toestel geleverd gekregen, daarna 21 dagen lang dagelijks werden afspraken gemaakt voor een nieuwe levering en eindelijk op 7 november heb ik mij toestel ontvangen, dit is na 21 dagen martelen. Ik had klacht ingredient en aansprakelijk gesteld door ingebrekestelling en reactie daarop word nu al 2 keer met 2 weken verlengt. Ik heb wel contact en een tot nu to een aangename dame en meewerkende contactpersoon, na veeeel "dead end" gespreken met alle medewerkers van klantenservies die 0 info gaven. dit is update van huidige situatie...
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Chubb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen