Klacht Chubb: Fout op fout op fout op fout

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 598373
Gebruiker
Moedeloos
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vrijdag 20 mei contact gehad met chubb en hun hebben alles ( dacht ik ) netjes ingevuld. Maandag komen ze u toestel halen. Ik kies voor de snelle variant en woensdag komt hij terug. Helemaal super denk je dan. Maandag avond gaat mijn telefoon en dat is het transportbedrijf die mijn telefoon komt halen. Hij zegt: het adres klopt niet…. Ik zeg wat staat er dan? Hij zegt je naam en nr 3 pfff ik zeg mij adres en hij komt hem halen. Ik gelijk met het transportbedrijf bellen om te zeggen dat het niet klopt en hij zei: ik zet er een notitie bij dan komt het goed ( dat zou je denken) ik dacht woensdagmiddag, ik bel ze toch nog even…. Nee meneer die komt niet omdat het adres niet klopt pffff ik zei dat heeft u collega toch aangepast? Nee helaas pffff. Ik zei ik moet mijn telefoon hebben omdat mij tickets erop staan voor vakantie. Oe zegt ze en ze ging nog een keer vragen. Ja meneer ze komende telefoon vanavond ( woensdag ) brengen. Helemaal top zou je zeggen. Ik dacht ik bel ze toch nog even woensdagavond om te vragen hoe laat ze komen. Ummm meneer ze komen vrijdagavond uw telefoon brengen. Dan begin je een beetje te koken. Nu is het vrijdagavond en wat denk je…. Nee ze komen niet ze komen morgen. SORRY HOOR MAAR HOE GAAN JULLIE DIT OPLOSSEN . Ik betaal al 30 jaar elke maand de duurste verzekering. En daar krijg je dit voor ????? Graag een reactie en een juiste oplossing

Gewenste oplossing

Tegemoetkoming met verzekeringskosten
Geboden oplossing
Niks gehoord op mijn vraag
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Chubb
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Dank u voor uw bericht. Onze schadebehandelaar gaat contact met u opnemen om deze situatie met u op te lossen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten,
    Namens Chubb, Jorin van Blijswijk
    Klachtenbehandelaar Benelux

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Chubb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen