Klacht Chubb: Incasso achter mij broek ondanks tijdig opzeggen verzekering

Klachtnummer
# 653193
Gebruiker
Nietblij en boos
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb mijn contract beëindigd in december binnen een baan. 31 december heb ik bericht ontvangen van Chubb dat mijn contract is stopgezet.

Ik hoor vandaag (15 maart) van bureau Cannock dat ik meerdere aanmaningen heb ontvangen (klopt niks van) en dat ik een verhoogd bedrag moet betalen. Waar slaat dit op en hoe is dit gekomen?

Gewenste oplossing

Contract en relatie is beëindigd dus geef Cannock aan dat dit niet klopt en zet de incasso procedure stop.

1 reactie

  1. Auteur
    Chubb
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Dank u voor ons gesprek van zojuist. Excuses voor het ongemak bij het opzeggen van deze polis. Ik heb u zojuist tevens een email gestuurd met mijn contactgegegevens. Mocht er nog iets zijn dat ik voor u kan doen, mag u altijd direct met mij contact opnemen.

    Met vriendelijke groeten,

    Namens Chubb, Jorin van Blijswijk
    Klachtenbehandelaar Benelux

Ook een klacht indienen over Chubb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen