Klacht Chubb: klacht verzekering allang opgezegd, deurwaarder

Klachtnummer
# 444466
Gebruiker
D.K.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

maanden geleden telefoonverzekering opgezegd.
Met Tmobile contact opgenomen, deze meldde dat ik Chubb in moest lichten, want kreeg steeds rekeningen binnen terwijl ik bewijs had dat ik het opgezegd had.
Nadat er werd gevraagd om het bewijs, hoorde ik niets meer en ineens heb ik een deurwaarder aan mijn broek hangen.

Ik vind dit schandalig en ben ontzettend kwaad hierom. Ik wil een oplossing voor dit want ik wil geen deurwaarder om iets dat jullie niet goed geregeld hebben.

De oplossing

ik wil dat dit bedrag kwijtgescholden wordt, dat ik eindelijk word beantwoord, dat mijn telefoonverzekering opgezegd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    Chubb
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Dank u voor ons gesprek eerder vandaag. We hebben de polis inmiddels voor u stopgezet Teveel betaalde premie zal volgende week aan u worden terugbetaald.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten,

    Namens Chubb, Jorin van Blijswijk
    Klachtenehandelaar Benelux

Ook een klacht indienen over Chubb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen