Klacht Chubb: Niet klantgerichte klantenservice, mevr zit er waarschijnlijk alleen voor der centen!

Klachtnummer
# 320847
Gebruiker
Lv5393
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klantenservice is echt niet netjes. We waren een beetje geïrriteerd over het feit dat er al 3 fouten zijn gemaakt, mevrouw kon dit blijkbaar niet aan en hangt gewoon op, weer door de hele wachtrij heen krijgen we haar weer en mevrouw hangt weer gewoon op. Dit kan toch niet!!!!

De oplossing

Gesprek met leidinggevende van klantenservice

1 reactie

  1. Auteur
    Chubb
    Datum
    Geachte mevrouw Veenman,

    We konden op basis van de verstrekte gegevens niet achterhalen om welk product het gaat (en daarmee wie de verantwoordelijke service verlener is). We hebben een voicemail bericht bij u achtergelaten. We zullen u later nogmaals trachten te bereiken.

    Met vriendelijke groeten,
    Namens Chubb, Jorin van Blijswijk
    klachtenbehandelaar Benelux

Ook een klacht indienen over Chubb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen