Klacht Chubb: Onbereikbaar; medewerkers werken langs elkaar af

Gebruiker901

In de veronderstelling dat alles geregeld is, ontvang ik nu na lange tijd alsnog een mail van Chubb. Kan dit nou gewoon een fatsoenlijk opgepakt worden?

Zie onderstaande klacht --> https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/chubb/klachten/chubb-onbereikbaar/details?complaintId=689c40fa-508f-4b69-90d6-420021a7916d

In vervolg hierop ontvang ik dus deze lachwekkende mail. En dat meer dan 2 weken na mijn eerste mail(!):

Geachte Klant,

Wij hebben uw verzoek in behandeling genomen echter is uw polis niet actief wegens een betalingsachterstand waardoor wij dit verzoek niet meteen kunnen verwerken. Wij kunnen uw polis pas annuleren indien deze na betalen van de achterstand weer geactiveerd is.

Wij zullen de polis SP2NE0002658492 met inachtneming van de opzegtermijn van 1 maand beëindigen nadat u de achterstallige premie via de iDEAL-link in de betalingsherinnering hebt voldaan. Houd er rekening mee dat u tot aan bovengenoemde datum premie verschuldigd bent. Eventueel teveel geïncasseerde premie zal automatisch worden teruggestort.
Voor vragen over de betalingsachterstand kunt u contact opnemen met Chubb via herinnering@chubb.com of telefonisch via 088-0039650 op werkdagen van 8.30 tot 17.00 uur. Vermeld a.u.b. bij elk contact uw polisnummer en de naam van de polishouder.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Maureen

Chubb

Een fatsoenlijke reactie vanuit Chubb met nogmaals de schriftelijke bevestiging dat alles is opgezegd en dat ik geen enkele kosten verschuldigd ben. Dit ontvang ik graag per mail

Chubb
    Geachte heer Van Tuijn,

Ik heb zojuist zoals verzocht per mail gereageerd. De e-mail die u ontvangen heeft, is ten onrechte verstuurd. De polis is wel degelijk voor u opgezegd en u bent geen premie verschuldigd.

Onze oprechte excuses dat dit zo is gelopen.

Met vriendelijke groeten,

Namens Chubb, Jorin van Blijswijk
    Klachtenbehandelaar Benelux

Ook een klacht indienen over Chubb?