Klacht Chubb: Onjuiste afhandeling claim

Demi1208

Ik heb een klacht ingediend over waterschade aan mijn toestel bij Chubb. Een medewerker van Chubb gaf vervolgens aan dat het in dit geval om een garantiefout gaat en dat het toestel dus gerepareerd moet worden door T-Mobile. De redenatie was dat het toestel waterdicht is en dus tegen wat moet kunnen. Ik heb vervolgens contact opgenomen met T-Mobile en zij geven aan dat waterschade onder de verzekering valt en niet onder de garantie. Elke vorm van waterschade kan immers bijvoorbeeld kortsluiting geven, gaf T-Mobile aan. Dit heb ik teruggekoppeld aan Chubb en een medewerker gaf aan dat het klopt wat T-Mobile zegt en dat ik bezwaar kan maken tegen de claim en binnen 2 dagen (maximaal 14 dagen) een antwoord krijg daarop. Ik vind het niet mijn fout dat Chubb de schade verkeerd heeft ingeschat en begrijp niet waarom ik nu nog langer moet wachten op een reparatie van mijn toestel. Ik heb de claim inmiddels 2 dagen geleden ingediend. Op de website staat dat een het hele proces van het indienen van een claim tot de reparatie 1 dag duurt.

Ik wil dat mijn reparatie zo snel mogelijk wordt afgehandeld en dat ik niet hoef te wachten op een reactie van mijn bezwaar (aangezien dit niet mijn fout is).

Chubb
    Chubb heeft kennis genomen van de klacht en neemt direct contact op met de klant om tot een oplossing te komen

Ook een klacht indienen over Chubb?