Klacht Chubb: Onterecht geld afgeschreven

Klachtnummer
# 373291
Gebruiker
Khalid1
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Chubb blijft geld afschrijven van mijn rekening alhoewel ik helemaal geen verzekering heb bij ze en nooit heb gehad!
De telefoon was de volgende dag al teruggebracht en de verzekering ontbonden.
Op email reageren ze nauwelijks. Als je belt geven ze me gelijk. Een week later schrijven ze weer geld af en moet ik het weer storneren.
Ik heb zelfs op email bevestigd gekregen van ze dat ik geen verzekering heb bij ze dat alles is afgehandeld.

De oplossing

Dat ze ophouden met geld afschrijven en incasso's sturen.

3 reacties

  1. Auteur
    Chubb
    Datum
    Geachte heer of mevrouw,

    Vervelend om dat te horen. We kunnen in het systeem zien dat deze polis inderdaad is opgezegd. We hebben aan zowel onze administratieve afdeling als aan het incassobureau de opdracht gegeven deze polis per de ingansdatum ongedaan te maken en enige incassoprocedures direct te staken.

    Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groeten,

    Namens Chubb, Jorin van Blijswijk
    Klachtenbehandelaar Benelux
  2. Auteur
    Khalid1
    Datum
    Ik moet het nog zien.
    Ik wacht dit even af.
  3. Auteur
    Chubb
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer of mevrouw,

    DAS incasso heeft inmiddels bevestigd dat deze procedure ook aan hun zijde is afgesloten. De polis is ons eigen systeem per de ingangsdatum opgezegd. We zullen u niet verder lastig vallen over deze polis.

    Met vriendelijke groeten,

    Namens Chubb, Jorin van Blijswijk
    Klachtenbehandelaar Benelux

Ook een klacht indienen over Chubb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen