Klacht Chubb: OPGELICHT

# 319031
Ernstige Ziekte

Wij hebben in Januari de polis afgesloten Ernstige ziekte ,toen heb ik gelijk aan gegeven dat ik in de risico groep zat ,in 2012 Darmkanker gehad en in 2013 een Hartinfarct ,dit was toen geen enkel probleem het zou toch mooi zijn als een van de twee terug zou komen dat er dan een bedrag van 5000 euro uit betaald wordt Wij hebben de polis afgesloten ,maar 27 april heb ik weer een Hartinfarct gehad en een Claim ingediend zou na 90 dagen worden uitgekeerd ,navraag gedaan want er waren reeds 120 dagen verstreken ,toen kregen Wij te horen dat er niet word uit gekeerd omdat ik in 2013 een Hartinfarct gehad heb ,dat stond in de Polis ,maar de polis voorwaarden hebben wij pas gekregen toen Wij de claim hebben ingediend op 1 Mei ,en reeds meerdere keren gebeld hadden om de Polis te ontvangen.Na telefonisch gesprek heb ik duidelijk aangegeven dat ik mij echt voel opgelicht ,en totaal verkeerde informatie mij verstrekt is , vanaf nu hebben wij alle verzekeringen op gezegd ,wij kunnen op geen enkele manier ergens nog iets claimen, maar 1 ding hebben wij nog kunnen regelen , dat wij de maandelijkse kosten met terug werkende kracht nog terug krijgen. Hopende op een goede afloop Helaas dus . Daarom mensen als jullie een polis zouden afsluiten LET HEEEEELGOED OP DE KLEINE LETTERS en laat alles ZWART op WIT plaatsen ,dan hebben jullie misschien meer geluk als Wij .

Verkeerde uitleg gegeven ,en hadden gewoon tot betaling moeten overgaan wij zij eerlijk geweest door de ziektes aan te geven ,maar dat was toen GEEN probleem er zou gewoon uitgekeerd worden .HELAAS niet dus

Chubb is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Chubb?