Klacht Chubb: Oplichterspraktijken

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 457792
Gebruiker
DB@
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Jarenlang premie betaald maar uiteindelijk nooit aanspraak op de verzekering kunnen doen, de ene smoes na de andere. Tijdrekken, niet reageren, halve antwoorden. €340 aan onkosten zelf betaald. Polissen, 3 stuks, opgezegd. Premies niet meer betaald, mondelinge toezegging gehad dat dat gezien de omstandigheden geen probleem was. Uiteindelijk een incassobureau door Chubb ingeschakeld omdat ik geen premie betaalde.. zeer oneerlijke praktijken daar. Niet aan beginnen.

De oplossing

Het incassobureau van mijn nek halen en afspraken nakomen.

2 reacties

  1. Auteur
    DB@
    Datum
    Mijn klacht is opgepakt maar nog niet opgelost.
  2. Auteur
    Chubb
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte Klant,

    Het spijt ons oprecht dat we u tekort geschoten zijn.

    We hebben u inmiddels gecontacteerd met een voorstel om uw klacht op te lossen.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Chubb, Jeroen Deen
    Klachtenbehandelaar Benelux

Uiteindelijke oplossing

Auteur
DB@
Datum
Uiteindelijke oplossing
Toezegging gehad, netjes schriftelijke bevestiging gehad, echter nog geen betaling ontvangen. Deze zou volgen in de week van 20/7. Een deel van de beloofde tegemoetkoming heb ik ontvangen, een deel niet. Ik heb contact opgenomen, het zou alsnog in orde gemaakt worden, maar helaas is dat niet gebeurd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Chubb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen