Klacht Chubb: Polis geanuleerd betalling gedaan polis nog steeds niet geactiveerd

Sharon

Ik heb mijn verzekering 6 x zelf betaald maar waarschijnlijk via de incasso van chubb en ik keer mijn Polis nummer niet bij gevoegd. In december ging mijn toestel stuk had ik het opgestuurd en een claim in gradiënt krijg al snel een bericht van chubb dat mijn verzekering was geanuleerd omdat ik niet betaald had. Ik heb gelijk al mijn bank overboekingen naar hun gestuurd toen heeft het een maand geduurd voordat ze de betalingen gevonden hadden in de tussen tijd kwam er een nieuwe facturen open en konden ze mijn polis daardoor niet heractiveren heb ik doe gelijk betaald en de overboeking gelijk een foto van gemaakt en naar hun toe gemaild. Ik heb hun in de tussen tijd al een paar keer gemaild en het enige wat hun mijn kunnen melden is als u betaling verwerkt is krijgt u een mail en word u polis geactiveerd maar heb dit nog nooit meegemaakt dat een betaling verwerken een maand duurt en dan straks krijg ik weer een mail dat er een betaling open staat en dat ze mijn polis niet kunnen activeren.

Ik wil dat mijn polis per direct geactiveerd word. En een compensatie zou ook niet verkeert zijn ant de laatste keer was mijn toestel opgestuurd maar omdat chubb zo lang deed om alles te verwerken heb ik mijn toestel ongerepareerd terug gekregen maar moest de koerie wel een bedrag van 59 .30 betalen en als ik mijn toestel op stuur zou het fijn zijn als ik ook een vervangend toestel krijg want dat heb ik de laatste keer niet gekregen terwijl ik daar wel recht op had

Chubb
    Deze klacht was nog niet afgehandeld door onze schadebhandelaar Dynasure. Zij zullen contact met u opnemen.

Met vriendelijke groeten,
    Namens Chubb
    Jorin van Blijswijk
    Klachtenbehandelaar Benelux
    Sharon
    Is het normaal dat het 2 maanden duurt om je polis weer geactiveerd te krijgen maar onder tussen krijg ik wel mail mevrouw we kunnen u polis niet openen want er is in de tussen tijd een nieuwe achterstand instaan en dan betaal ik die en dan word mijn polis nog steeds niet geactiveerd en in de tussen tijd zijn we weer een maand verder en komt er straks weer een nieuwe rekening maar die ga ik niet betalen weer dat mijn polis eerst geactiveerd word want ik blijf maat betalen zoals jullie willen maar wat ik wil word niet geregelt.
    Chubb
    Onze schadebehandelaar Dynasure heeft contact opgenomen en op deze klacht gereageerd.

Met vriendelijke groeten,
    Namens Chubb
    Jorin van Blijswijk
    Klachtenbehandelaar Benelux

Sharon
Niks mijn verzekering is gewoon geactiveerd en ik kan mijn toestel opsturen maar de kosten wat ik heb betaald om mijn toestel terug tekrijgen zijn gewoon weg

Ook een klacht indienen over Chubb?