Klacht Chubb: Rekeningen blijven komen.

Klachtnummer
# 450380
Gebruiker
aviationpilot
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De startdatum als de beindigingsdatum van mijn polis zijn hetzelfde . Daar kwam ik achter toen ik mn telefoonverzekering wilde opzeggen .
Mijn polistatus staat op geannuleerd , waarom blijf ik rekeningen ontvangen?
De laatste betalingsachterstand is nu voldaan , maar ik wil af van deze verzekering , maar hoe ?? ik kan dit niet meer betalen.

De oplossing

De betaalverzoeken beindigen, en ook de verzekering voor zover deze nog loopt (status staat op beindigd)

1 reactie

  1. Auteur
    Chubb
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte meneer,

    Dank u voor uw bericht. Ik heb u inmiddels gecontacteerd met de oplossing voor uw klacht.

    Ik vertrouw erop dat we u naar behoren hebben geïnformeerd en ik hoop dat de oplossing naar uw tevredenheid is.

    Met vriendelijke groeten,

    Namens Chubb, Jeroen Deen
    Klachtenbehandelaar Benelux

Ook een klacht indienen over Chubb?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen