Klacht Chubb: Telefoon na twee weken nog niet terug en geen goed vervangend toestel

BartC

Dit bedrijf is incapabel om ook maar één van zijn afspraken na te komen. De gang van zaken:
Mijn iPhone XR laten vallen, scherm gebarsten en claim ingediend bij verzekering. Mijn telefoon is maandag 11-2 opgehaald.
Dinsdag 12-2 werd ik gebeld, dat mijn scherm gerepareerd was, maar dat een 'andere check' nog een melding gaf, dus dinsdag nog niet klaar. Vraag was of ik een leentoestel wilde waarbij aangegeven werd dat dit ook een iPhone zou zijn met dezelfde opslagcapaciteit als mijn eigen toestel, zodat ik mijn backup zou kunnen terugzetten. Afspraak gemaakt dat deze woensdag 13-2 in de ochtend zou worden geleverd.
Dinsdag 12-2 in de avond na sporten bericht van Chubb, dat ze om 20.30 voor de deur van een dicht bedrijvenpand hebben gestaan. Afspraak is dus op dinsdagavond ingepland en niet woensdag.
Woensdag 13-2 gebeld, dat het mis was gegaan. Dit konden zij ook zien, helaas niet meer mogelijk om woensdag alsnog langs te komen, dus akkoord gegaan met afspraak donderdag 14-2 in de ochtend voor leentoestel. Eigen toestel was nog steeds niet klaar.
Donderdag 14-2, koerier staat voor de deur, maar heeft Samsung Galaxy S5 bij zich, dus niet bepaald een toestel waar ik iets aan heb. Na aangeven bij koerier, toch maar toestel aangenomen. Beter iets dan niets, dan maar weer bellen voor omruilen van dit toestel. Meteen gebeld, gevraagd naar staat eigen toestel (nog steeds niet klaar) en de fout met de samsung werd toegegeven. Probleem was echter dat ik donderdagavond op vakantie ging, dus nu was er niets meer mogelijk om te regelen. Inmiddels was ik al erg boos en schriftelijk een klacht ingestuurd naar Chubb.
Donderdag 14-2 in de avond krijg ik een mail dat mijn eigen toestel klaar was, maar dat 'Find my iPhone' aanstond op mijn leentoestel en dat daarom nog geen afleverafspraak ingepland kon worden. Leek mij vreemd, want ik had dus een Samsung als leentoestel, geen iPhone! Door reis geen mogelijkheid meer gehad om ZELF contact op te nemen met chubb.
Vrijdag 15-2 vanaf vakantieadres gebeld om te vragen naar de staat. Meneer kon mij melden dat de reparatie inderdaad klaar was en dat ik die middag nog een mail ging ontvangen om een afleverafspraak in te plannen. De melding over 'Find my iPhone' was eraf, werd mij verzekerd.
Die vrijdag en het hele volgende weekend, niks gehoord van chubb, dus ook geen mail met afleverafspraak.
Maandag 18-2 nog zelf gebeld, maar er kon niets worden gezegd.
Sindsdien tot op heden (22-2) niks meer gehoord van Chubb

Mijn telefoon vandaag nog teruggeven en een hoge schadevergoeding door opgelopen schade.

BartC
    Nog ter aanvulling op bovenstaande klacht, omdat ik niet meer tekst in de klacht zelf kwijt kon:
    Sinds afgelopen maandag elke dag zelf aan het bellen met Chubb, ik hoor niks van hun kant. Het enige wat ik elke keer te horen krijg is: We zijn er mee bezig, hij staat hoog op de lijst, fout in het systeem met de blokkade door Find my iPhone, ik kan verder niets voor u doen, ik kan geen leidinggevende benaderen, u moet niet denken dat we er niet mee bezig zijn.
    Hoe kan ik nou niet denken dat jullie er niet mee bezig zijn? Mijn toestel ligt sinds afgelopen donderdag gerepareerd klaar in het magazijn. Volgens mij zijn er nu maar 2 dingen nodig:
    1.) Jullie sturen een koerier (desnoods buiten 'het systeem' om) met mijn toestel naar mij toe en krijgen het leentoestel terug.
    2.) Alle administratieve rompslomp regelen jullie later maar zelf om 'het systeem' op orde te brengen.

Dit getuigt gewoon van geen enkele klantenservice, waardeloos bedrijf met incapabele mensen aan het roer die de helpdesk medewerkers als schild naar voren schuiven, maar die niks kunnen zeggen. Nou, op dat vlak hebben jullie het in ieder geval goed dichtgetimmerd, chapeau.
    BartC
    Als tweede toevoeging: Ik ga ook zeker t-mobile hiervan op de hoogte brengen en zorgen dat zij nog eens gaan nadenken of ze wel een partnerschap met jullie willen hebben met betrekking tot het aanbieden van verzekeringen. Mijn geduld is op, jullie hebben lang genoeg de tijd gehad om dit zelf op te pakken.
    BartC
    Ongelofelijk, 15 minuten nadat ik mijn klacht openbaar online heb gezet krijg ik een mail over een afleverafspraak. Toeval?

Kunnen jullie al iets zeggen over een schadevergoeding? Ik voel mij nou niet echt heel bereidwillig om morgen ook nog even €65 eigen risico aan de koerier te betalen voor de 'geleverde service'.
    Chubb
    Geachte heer Cunes,

Wij hebben deze klacht besproken met onze schadebehandelaar Dynasure. Zij geven toe dat er dingen verkeerd zijn gelopen in het proces in dit geval. Tevens werken zij al aan de interne klacht die u bij hen heeft gemaakt. Dynasure zal spoedig contact met u opnemen om de klacht met u af te handelen (en u een oplossing te bieden).

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Namens Chubb, Jorin van Blijswijk
    Klachtenbehandelaar Benelux

Ook een klacht indienen over Chubb?