Klacht Chubb: Telefoon niet geleverd

Come in peace

Telefoon zou worden gebracht na reperatie tussen 1900 en 2300 uur. Om 2230 krijg ik een sms dat de koerier er om 2310 zou zijn. Is nooit komen opdagen. Om.00:01 krijg ik een mail dat ik de afspraak moet wijzigen. Dat tot daar aan toe. Maar dat ik dan een afspraak moet maken voor 2 dagen later vind ik belachelijk! Nu zit ik inplaats van 1 a 2 dagen zonder telefoon nu ineens 4 dagen zonder telefoon zonder garantie dat me toestel nu wel word gebracht op de afgesproken tijd. Wanneer ik bel is het enige wat me verteld wordt wat erg, we kunnen er niks aan doen hopen dat het goed komt.

Minpunten
Totaal niet mee denkend.
Geen vervangende telefoon aangeboden.
Konden me telefoon niet vandaag brengen
Ik had 22 pakketjes voor me van 1900 tot 2200 om 2130 was de koerrier pas bij huis nummer 15. Komt hij op de step?

Me telefoon vandaag nog krijgen zoals het hoort.

Chubb
    Geachte heer of mevrouw,

Vervelend dat de koerier het toestel gisteren niet heeft afgeleverd. Als ik het goed begrijp heeft u al een nieuwe afspraak gemaakt. Helaas is het nu te laat in de dag om nog iets op kortere termijn voor u te kunnen regelen.

Excuses voor het ongemak, maar u zult moeten wachten op de nieuw gemaakte afleverafspraak.

Met vriendelijke groeten,

Namens Chubb, Jorin van Blijswijk
    Klachtenbehandelaar Benelux

Ook een klacht indienen over Chubb?