Klacht ChubbVarel: Geen half systeem, maar een normaal werkend systeem.

Klachtnummer
# 469736
Gebruiker
Oplossing.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We hebben een geheel nieuw duur inbraakalarm van Chubb alarm beveiliging aangeschaft. Vanaf dit moment hebben we veel valse meldingen gehad. Dit betekent niet alleen, dat je s`nachts uit bed wordt gebeld, maar dat onze rekening aan Securitas beveiligingsdienst opgelopen is naar ongeveer 3000 euro.
Monteurs komen wel en doen ergens een nieuwe batterij in of vervangen een melder. Het systeem is vrij simpel, maar schijnt toch problematisch te zijn. Monteurs melden zich bijna ook niet aan. Ze verschijnen, als ze zin hebben. Na veel heen en weer gemail en klachten bij de desbetreffende persoon, nog steeds een probleem. Uiteindelijk is er een korting bedwongen van een jaar gratis onderhoud. Wat totaal niets is in vergelijking met de schade van 3000 euro en het probleem blijft nog steeds. Dus de financiële schade blijft op lopen. Als dit door blijft gaan zonder enige eindoplossing, lopen we tegen een bedrag aan van een geheel nieuw systeem.

De oplossing

Eens en voor altijd het probleem oplossen en ons bedrijf compenseren voor het verlies.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat ChubbVarel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over ChubbVarel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen