Klacht CiaoKadoShop.nl: Bestelling niet ontvangen en wel betaald.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 475443
Gebruiker
ik wil mijn geld terug
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 11 juli een laptop/ipad kussen besteld, maar nog steeds niks ontvangen.
Heb al meedere keren geprobeerd contact op te nemen. Maar er wordt nergens op gereageerd. Ik zou graag mijn geld terug willen en voel mij wel een beetje opgelicht.!!!!!!!!

De oplossing

mijn geld terug storten!!!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat CiaoKadoShop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ik wil mijn geld terug
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niks gehoord.mijn geld terug!!!!!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over CiaoKadoShop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen