Opgelost door Cineville: Stopzetting van mijn pas na maar 1 maand gebruik.

Josfilmliefhebber

Goede dag. Ik ben Jos Baris en ik heb net voor de Corona crisis een cineville pas gekregen. Nummer 600754033. Daar was ik erg blij mee, maar helaas kwam Corona. In juni kon ik er eindelijk gebruik van maken en dat heb ik vier keer gedaan. Helaas wilde ik er in Julli weer naar de film, maar mijn cineville pas blijkt verlopen. Ik had er graag nog twee maanden van genoten. Ik snap dat het voor jullie ook een vreemde tijd is , maar ik hoop dat ik toch nog twee maanden kan genieten van het lieve kadootje dat ik heb gekregen.
Met vriendelijke groet Jos Baris

Ik denk dat het erg fijn zou zijn dat de maanden dat ik niet gebruik kon maken van de pas in elk geval verlengt word, zo dat ik het niet bij maar 1 maandje was.
Ik begrijp dat het voor jullie ook een moeilijke periode is, dus als het niet de twee maanden kan vind ik de helft ook ok. Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet Jos Baris

Cineville
    Beste Joris,

Dank voor je bericht. Jouw cadeaupas had inderdaad als einddatum 30 juni gekregen bij het bestellen van de pas.
    We hebben alle cadeau pashouders wiens cadeaupas een einddatum had, een mailtje gestuurd om te vragen of ze hun cadeauperiode wilde verlengen. Niet iedereen wilt weer naar de film, dus hebben we deze lidmaatschappen niet automatisch verlengd. We hebben van jou niets ontvangen, vandaar dat je Cinevillepas sinds 1 juli niet meer actief is. Ik begrijp nu dat je toch nog graag langer gebruik wilt maken van je pas, leuk! Ik heb hem nu weer geactiveerd, tot en met 31 augustus. Dat omdat we niet langer mogen incasseren van het rekeningnummer van de cadeau-gever dan is afgesproken. Omdat er in april en mei geen incasso's hebben plaats gevonden, gaat het om 2 maanden. Het is inmiddels 13 juli, dus schrijven we voor deze maand een aangepast bedrag van €12,87 af.
    Als je na 31 augustus nog gebruik wilt maken van je pas, dan kun je hem overzetten in een regulier lidmaatschap. We horen het tegen die tijd dan graag van je!

Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, maar mocht je nog vragen hebben, schroom niet om ons te mailen. Fijne middag!

Groet,

Sanna
    Cineville Klantenservice

Josfilmliefhebber
Opgelost 👍

Ook een klacht indienen over Cineville?