Klacht Ciplus.nl: het niet leveren van een Ziggo Neotion CI+ module

Klachtnummer
# 21073
Gebruiker
H Roumans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 27 januari een Ziggo Neotion CI+ module besteld bij CIPlus.nl met bestelno. 238, tot op heden echter niets ontvangen.
diverse keren gemaild echter geen antwoord, telefonisch neemt niemand op.
CIPlus.nl is volgens mij een onderdeel van satellitecity.nl want het tel.no en bankrekening is het zelfde.
gaarne alsnog levering van het bestelde of retournering van geldbedrag

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ciplus.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ciplus.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen