Klacht Circuitvanhout.nl: Slechte zaak besteld en betaald maar niks ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 333436
Gebruiker
Karinverka
Datum
11 reacties

Details

De klacht

Besteld en niks ontvangen geen telefoon nummer te vinden. Er staat blijf beleefd geen scheldwoorden. Hoe moet je dit doen als je vreselijk bols bent. Dit ruikt naar oplochting tenzij ze het tegendeel bewijzen

De oplossing

Bestelling leveren met track and tracé code of geld snel terug

11 reacties

  1. Auteur
    Karinverka
    Datum
    bestelling geannuleerd nu afwachten of er inderdaad geld terug is met de beloofde 2 weken
    volgende stap is aangifte doen van oplichting
  2. Auteur
    Karinverka
    Datum
    Zitten nog met smart te wachten op de terug betaling. Anders worden het andere stappen
  3. Auteur
    Karinverka
    Datum
    Nog niks. Geef ze tot maandag dan word er aangifte gedaan
  4. Auteur
    Karinverka
    Datum
    Nog steeds geen geld terug. Contact kan je niet opnemen en doen ze zelf ook niet. Dieven zijn het bah
  5. Auteur
    Karinverka
    Datum
    Officiële brief heeft mijn dochter gestuurd via de mail. Aangifte is gedaan en nog word er niet gereageerd en terug betaald. Stelletje dieven
  6. Auteur
    Karinverka
    Datum
    Oplichters
  7. Auteur
    Karinverka
    Datum
    Hoop dat ze de .... mogen krijgen. K.t tent
  8. Auteur
    Karinverka
    Datum
    Nog steeds geen reactie en geld terug. Dieven zijn t
  9. Auteur
    Karinverka
    Datum
    Zit er nog steeds op te wachten dat ze eens contact opnemen
  10. Auteur
    Karinverka
    Datum
    Nog niks
  11. Auteur
    Karinverka
    Datum
    Dieven zijn het

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Karinverka
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing. Hebben gewoon t geld gestolen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Circuitvanhout.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen