Klacht Cirkel Vakanties: eenouder vakantie verpest door verwarde/psychotische medereiziger

lou

Voor mij en mijn dochter een eenoudervakantie geboekt voor de periode, 18 augustus t/m 1 september, Viareggio en Elba.

Tijdens 1 van de eerste middagen was er een aanvaring met een medereiziger en medewerkers van een lokaal restaurant. Vanaf dit moment escaleerde haar gedrag, waarbij weer een confrontatie volgde in hetzelfde restaurant en medewerkers van Cirkel erbij moesten komen om de situatie te sussen.

Vanaf dat moment was het een groot drama, waarbij haar gedrag steeds afwijkender en agressiever werd, richting de leiding en de medereizigers. Haar gedrag escaleerde en zij verloor de controle. De leiding werd bedreigd er werd met een glas gegooid. Iedereen was de dupe hiervan.

Ikzelf had in het begin contact met haar en zij trok naar mij. Dat moesten ik en mijn dochter ontgelden.
Zij beledigde mij en maakte mijn dochter bang en verdrietig over haar uiterlijk.

Vanwege alle commotie, er werd geschreeuwd, zij wilde niet weg, zij werd weggestuurd, bleef hangen schreeuwen, heeft ingebroken, politie erbij gehaald, resulteerde dit in een grote horrorvakantie.
Wij hebben drie nachten niet kunnen slapen, waren steeds op onze hoede of er niet iets gek zou gebeuren. Er heerste een constante gevoel van dreiging. De laatste nacht moest de leiding, wacht houden, omdat wij zo bang waren en de situatie gewoonweg onveilig was. In plaats van een leuke vakantie, werd dit een dure nachtmerrie.

Alsof dit al niet erg genoeg is, vernamen wij later dat deze vrouw bekend stond en al eerder voor ernstige problemen heeft gezorgd bij een georganiseerde vakantie door Cirkel. Dat was in Frankrijk afgelopen jaar, daarbij vernamen wij is zelfs een kind mishandeld en ook een coordinator aangevallen. Dit had dus allemaal vermeden kunnen worden, in plaats daarvan gaat zij weer op reis met andere alleenstaande moeders en kleine kinderen?

Toen mijn dochter twaalf werd zou zij met haar vader een reis naar New York maken, dat was destijds hun afspraak. Het zou een bijzondere vakantie moeten worden.

Helaas is haar vader een 3 jaar terug komen te overlijden aan acute leukemie.
Op gegeven moment heb ik mijn dochter laten kiezen wat zij graag wilde doen als vervanging voor deze afspraak met haar vader.
Zij heeft toen Italie gekozen en uiteindelijk ben ik daarbij op de eenoudervakanties van Cirkel uitgekomen. Dit is voor mij een dure vakantie waar ik graag voor investeer, om zo de belofte van haar vader levend te houden.

Deze afloop is voor mij dan ook zeer triest.

Ik verwacht een vergoeding van de volledige reissom. Deze situatie heeft onze complete vakantie verpest bij terugkomst hebben wij wekenlang niet goed kunnen slapen.

lou
Cirkel heeft nagelaten te reageren, klacht staat dus nog open.

Ook een klacht indienen over Cirkel Vakanties?