Klacht Cirque du Soleil: Geen kaarten ontvangen van Cirque du Soleil

Klachtnummer
# 389328
Gebruiker
Gebruiker1567440567
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 05-09-2019 via de officiële website van Cirque du Soleil 2 kaartjes besteld. Hiervan heb ik geen bevestigingsmail of betaalbewijs ontvangen. Wel is het geld van mijn rekening afgeschreven.

Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice van Cirque du Soleil. Er werd mij verteld dat het mogelijk is dat het bedrijf (Global Collect) die de transactie verwerkt niet de betaling heeft doorverwezen naar hun. Hierdoor hebben zij mijn betaling + het bedrag niet ontvangen.

Daarna heb ik een mail van Cirque du Soleil gekregen waarin staat dat mijn transactie volgens Global Collect niet is gelukt. Hiervoor hebben zij zelf contact opgenomen met Global Collect.

Vandaag 10-09, contact opgenomen met Global Collect. Zij vertelden dat mijn transactie via hun wel is doorgevoerd en dat ik contact op moet nemen met Cirque du Soleil....

De oplossing

Dat het bedrijf zsm. contact met mij opneemt en mij de kaartjes stuurt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Cirque du Soleil hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Cirque du Soleil?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen